Sketchup Temelleri

26 Ağustos 2015
219.706 okunma

Download

Çatı Plugini

Eğitim İçeriği (14 / 48)

Sketchup Temelleri

Sketchup Line Komutu Temel Çizim 14

Sketchup içerisinde Temel çizimin kazanılması çok önemlidir, eğer ilerde çizim konusunda sorun yaşamak istemiyorsanız hem bu videoyu izlemeyi , hemde bol bol pratik yapmayı unutmayınız.

Yorum yapmak ister misiniz?

  • güven gönül

    başarılar hocam

    • Ufuk Sen

      Teşekkürler, devamı her akşam 3 video halinde gelecek..

      • yakup

        her akşam bildirim geldiğinde çok sevinir olduk.bizleri unuttunuz sandım. 🙂

        • Ufuk Sen

          inşallah daha çok bildirim alırsınız :))

          • yakup

            hocam gerçek anlamda öğretmen olduğunuz için hocam diye hitap ediyorum,naçizane bi fikir vermek geldi içimden,videoların sonunda beğenin yada abone olun gibi telkinlerde bulunursanız iyi olur çünkü çoğu arkadaşımız unutabiliyor.

          • Ufuk Sen

            aynen, bunu alıştırmak lazım insanlara..

  • güven gönül

    ben sadece modelleme yapıorum 2 hafta oldu sketchupa başlayalı rendera geçen kadar bunlar cila olur bana

    • Ufuk Sen

      Aynen, bol bol çizime yüklenin , kaliteli render için çizimin bitmesi şart..

      • güven gönül

        teşekkürler hocam inş.

  • kübra

    merhaba, öncelikle videolar gerçekten çok yararlı emeği geçen herkese teşekkürler.benim scale komutuyla ilgili bi sorum olacak bi çalışmayı autocadde oldugu gibi belli bi oran girerek mesela 2 kat büyütüp küçültebiliyo muyuz?teşekkürler.

    • Ufuk Sen

      Evet scale komutunu kullandıktan sonra sağ alt kısma bakınız command bilgi satırına değer girip enter tuşuna basınız.

  • Ufuk Sen

    Bu kısımları ilerleyen derslerde material kısmında değineceğim.

  • yıldız

    selamun aleykum , öncelikle emeği geçen herkese bu faydalı çalışmadan dolayı teşekkür ediyorum.sketchup pro 8 kullanıyorum extensions sekmesi bende gözükmüyor nasıl halledebilirim? teşekkür ediyorum.

    • Ufuk Sen

      A.s Firmanın sketchup 8 ‘e olan desteği tamamiyle durmuştur, yeni özelliklerden yararlanmak için sketchup 2015 kullanmalısınız. 8 çok eski bir sürüm

      • yıldız

        sketchup türkiyeden indirebiliyormuyum?

        • Ufuk Sen
          • yıldız

            hocam ilginiz için teşekkür ediyorum

          • Ufuk Sen

            Rica ederim, sitemizi başka kullanıcılara tavsiye ederek bize destek olabilirsiniz.

  • Yasemin Çakır

    Merhabalar sketchup pro 2016 deneme sürümünü yükledim fakat extensions sekmesi bulunmuyor. yardımcı olursanız sevinirim

  • Yasemin Çakır

    Merhabalar, window sekmesinde shadow ve fog ayarları mevcut değil bende. Sketchup pro 2016 yüklü bilgisayarımda. Yardımcı olursanız sevinirim

    • Ufuk Sen

      window sekmesinden aktif edebilirsiniz.

    • şehnaz

      windowdan default traye tıkla shadowu aç sağda sekme açılıyor

  • Nurettin Bilim

    öncelikle faydalı bilgiler sundugunuz için teşekkür ederim…ingilizce hariç türkce veya almanca dil destegi varmı…benim yabcı dilim almanca ingilizcem zayıf 😉

  • Nurol Koç

    merhabalar;
    solidworks de çizdiğim bir çizimi skech up da render yapabilirmiyim yapabilirsem nasıl yaparım açıklarsanız sevinirim.

  • Teşekkürler, aynen dediğin gibi paylap olayı kötü oldu.

  • FKÜBRA

    merhabalar ben videolarınızı yeni izlemeye başladım. şimdiden teşekkür ederim. benim bir sorum olacak. kullandığım pc macbook pro yani apple laptop kullanıyorum bu yüzden bazı komutlarda sıkıntı yaşıyorum. mesela walk komutunu aktif hale getiremiyorum. bunun gibi bir çok eksiğim var yardımcı olur musunuz.

  • MimHamzar

    Emeğine sağlık hocam.

  • İqra İnşaat

    Merhaba Hocam Emeğinize Sağlık Bir Sorum Olacaktı:
    Roof Pluginin ekledikten sonra yüzey seçmek istediğimizde duvarlırın üst kısmını sizde ki gibi seçmiyor mause oku kırmızı kalıyor sizin ki gibi pembe olmuyor unuttuğumuz bir ayrıntımı var acaba

    • Dosyanız grup veya komponent olabilir..

Bunlara da göz atın